10.01.2013

My designs

Hej! W dzisiejszym poście zamieszczę 5 innych projektów mojego autorstwa. Pod każdym zamieszczę krótki opis stroju. Na pewno nie są idealne i sporo im brakuje, ale sprawia mi to radość i "uczucie spełnienia". Zapraszam więc do oglądania i komentowania!


1.  W tym projekcie główną rolę odgrywa sięgający kostek, czarny płaszcz obszyty futerkiem. Pod spodem jest ciepły, wełniany sweter w kratkę i granatowe rurki. Buty są również czarne (z eko - skóry) na brązowym obcasie i platformie z przodu. Ogólnie z tego projektu jestem bardzo zadowolona i mam nadzieję, że Wam też się spodoba.



2. Ten projekt jest z kolekcji "hogwarckiej" i należy do Gryffindoru. Spódnica jest plisowana, bordowa, jak i buty. Koszula jest biała i lekko prześwitująca z białym kołnierzem ze srebrnymi koralikami i złotymi guzikami. Całości dopełniają złota biżuteria, cieniutki złoty pasek i białe zakolanówki  z białą koronką i wplecionymi, złotymi nitkami. 


3. Trzeci projekt jest chyba dobry na każdą porę roku oprócz lata (chyba, że jest wyjątkowo chłodne) i jest to jeden z moich ulubionych. Jest bardzo klasyczny i uniwersalny: biały, bawełniany golf,  czarna, skórzana spódnica z plisami, czarne zakolanówki, szare conversy (lub inne niskie trampki) i, dla przełamania czerni i bieli, bordowa, skórzana torba (wszystkie rzeczy, o których napiszę "skórzane", są oczywiście ze sztucznej skóry).


4. Tutaj główną rolę gra czarno - szaro - biały sweterek i naszyjnik - obroża z ćwiekami oraz ćwiekowa bransoletka (srebrna). Do tego dodałam jasnoniebieskie jeansy (chociaż teraz myślę, że może szare byłyby lepsze - według uznania) i czarne trampki ze srebrnymi ćwiekami z tyłu. W odsłonie "tylnej" projektu sweterek trochę źle narysowałam, gdyż jest za krótki i wygląda trochę, jakby modelka była mocno umięśniona, ale mam nadzieję, że nie przeszkadza to za bardzo.


5. Ostatni projekt zrobiłam w święta i jest to suknia świąteczne, ew. balowa.Góra jest z bordowego materiału ze złotymi, wyszywanymi wzorami. Od spódnicy ze złotymi falbanami pod spodem, a na wierzchu pokrytej bordowym, połyskującym,  "pomiętym" materiałem oddziela ją złota wstęga. Dodatki to brązowa bransoleta na ręce na biodrze, złota bransoleta na drugiej i bordowa kopertówka ze złotymi zdobieniami. Jak widzicie, wszystko jest złoto - bordowe i się mieni i błyszczy. Magia Świąt.

Na razie to tyle moich projektów. Mam nadzieję, że się podobały.

2 komentarze: