26.11.2013

November rain

To dzisiaj obiecany projekt, nareszcie :D Mimo że miała być suknia Hufflepuff, to jednak mi nie wychodziła, a jakoś tak się zainspirowałam i zrobiłam taki strój na co dzień Ravenclaw. Znaczy się może bardziej codziennym elementem stroju byłyby spodnie, no ale wolałam spódniczkę (chociaż u mnie spódniczka to jednak okazjonalnie :D). Sam w sobie projekt, rysunek nie jest jakiś bardzo super, ale chociaż jest. No i wiadomo - na żywo wygląda o wieeele lepiej. 



Nie będę się jakoś bardzo rozpisywać, bo wszystko widać raczej na rysunku... Dodam tylko, że koszula ma być trochę połyskująca, kołnierz tak całkowicie, a buty to takie jazzówki niech będą :) Tylko ciężko w takim małym rozmiarze to dobrze narysować i to z wyobraźni, więc są jakie są. A, no i na spódniczce też takie złote refleksy :) I chyba tyle..


A tutaj tak macie pozytywnie jeszcze :D

Papa <3

1 komentarz: