23.12.2013

All I want for Christmas is...

No to.. nareszcie kolejny post. Z nowym projektem, uauć, brawa dla mnie... :D Suknia jest bardzo świąteczna, chociaż wątpię, aby na zwyczajną wieczerzę wigilijną ktoś coś takiego ubrał, haha. Nie będę jej opisywać, bo w sumie wszystko widać na zdjęciu, kolorystycznie to się zbytnio nie wysiliłam, a o materiałach nie mam zielonego pojęcia, więc co się będę wymądrzać :D
Ale.. jak Wam idą przygotowania do Świąt? U mnie jest jak zwykle wielkie pieczenie, gotowanie, sprzątanie... Chociaż ja nadal średnio czuję to wszystko. Może jutro, jak ubierzemy choinkę będzie bardziej świątecznie. A może za niedługo, jak przyjedzie rodzina... Zobaczymy :)
I pewnie w najbliższym czasie nie będę miała czasu na pisanie (chociaż postaram się dokończyć kolejny projekt), więc chcę Wam życzyć wesołych, rodzinnych Świąt, spędzonych w miłej, ciepłej atmosferze, wymarzonych prezentów pod choinką, spełnienia wszystkich marzeń, zdrowia, radości, i ogólnie całej tej magicznej atmosfery, żeby ten czas był najpiękniejszy i spędzony z tymi, których kochacie. Wesołych Świąt!!! <3


kurczę, tak średnio widać śnieżynki na górze sukni, które są srebrne.. ale to nic, jakby co, to one tam są ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz