3.03.2013

Keep calm

Dzisiejszy post (trochę spóźniony, ale co tam) będzie o nowym projekcie :) Na pewno zdążyliście już się zorientować o mojej Potteromanii. Dla utwierdzenia Was w tym przekonaniu, prezentuję projekt z bluzą "Keep calm and read Harry Potter". Pewnie widzieliście ten czy podobny motyw niejeden raz, ogólnie bluzy/bluzki zaczynające się od tytułowych słów są bardzo znane i modne. Ja również to wykorzystałam. Dokładniej projekt opiszę pod zdjęciem, teraz przepraszam tylko za tę jasną plamę spowodowaną lampą. Oby Wam to bardzo nie przeszkadzało. 


Srebrne kolczyki przedstawiają symbol Insygni Śmierci, znany dobrze tym, którzy "Harry'ego" czytali lub oglądali. Bluzę praktycznie opisałam wcześniej, teraz tylko dodam, że jest biała z czarnym napisem. Legginsy również są w tych dwóch kolorach, co dobrze widać na rysunku. Dla przełamania biało - czarnej monotonii dorysowałam jeansową torbę w czarne literki alfabetu i czarno - neonowożółte vansy. Ogólnie całość jest dosyć prosta, ale ciekawa i myślę, że Wam się spodoba.

Miłej niedzieli!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz