5.08.2013

London part 1

Dzisiaj pierwsza część relacji z Londynu :) Zdjęcia będą tylko te moje, gdyż koleżanka wyjechała nad morze i wraca dopiero za tydzień, a ja w piątek również wyjeżdżam (Chorwacja), więc będą dopiero za 2 tygodnie, a to za długo. Jak je dostanę, to z tych najfajniejszych zrobię taki mix z całego pobytu po prostu, na razie musicie się zadowolić tymi ;)
Pierwszego dnia zwiedzanie zaczęliśmy spod London Eye, potem przeszliśmy mostem na drugą stronę Tamizy, gdzie zobaczyliśmy Pałac Westminsterski, Big Ben i oczywiście słynne czerwone budki telefoniczne :) Następnie pomaszerowaliśmy do opactwa Westminster, skąd udaliśmy się do Royal Parku. Spędziliśmy tam ok. 2 h, po czym poszliśmy do metra (przy okazji minęliśmy ciekawy pub "Sherlock Holmes"), które wcale nie jest takie fajne (zatłoczone i ciasne). Pojechaliśmy na parking, z którego odebrały nas wyznaczone nam rodziny. Razem z 3 koleżankami trafiłyśmy do naprawdę przesympatycznych ludzi. Mieszkają w tradycyjnym, uroczym angielskim domku, mają pieska o imieniu Elfie i 3 dzieci (14, 21 i 26 lat). Ogólnie byli baaardzo mili, pan od razu zaczął żartować i śmiać się. Wszystkie obawy zniknęły :)
A teraz czas na zdjęcia :D


 Widok z promu - dopływamy do Dover


 London Eye


Big Ben, Tamiza i Pałac Westminsterski


 Opactwo Westminster


 Tu też :)


 Czerwony autobus


 Duck tour!


 "Telephone" i Big Ben (przy okazji, mam taki sam obraz na ścianie, tylko pochylony i biało - czarny) :)


 Underground


 Buckingham Palace


 Muzeum przy Trafalgar Square


 Tu było narysowanych większość flag świata (jeśli nie wszystkie)! Pieniądze dawałeś na flagę tego kraju, z którego pochodzisz. Oczywiście dałam do Polski :) Przy okazji widać moje buty :D


 Trafalgar Square (trochę ucięłam ale co tam)


 Wcześniej już wspominany pub "Sherlock Holmes"


 Powiewająca flaga Union Jack podczas jazdy double deckerem w Windsor


 Windsor - tylko takie zdjęcie mam na telefonie, jeśli chodzi o budynki


 Efektowna zmiana warty przed zamkiem w Windsor


 Podobnie jak tu ;)


 Ciekawy "pomnik", który zwrócił moją uwagę :)


 Moje pyszne cupcake <3


 Tu wszystkie cupcakes!


 Hampton Court


 Piękny żyrandol w pałacu w Hampton Court


 Pod pałacem


 Tu także


 Ogród w Hampton Court


Największa winorośli na świecie! :)

Następna część będzie tylko relacją z dnia 4, czyli Harry Potter Studio :) Po prostu będzie tam duuużo opowiadania... ;D

4 komentarze:

  1. ALE SUPER *,* Julka te zdjęcia wcale nie są takie złe! :) Czekam na następne posty :DD A tak przy okazji podałabyś mi ofertę z której jechałaś? :D w przyszłym roku jadę na taki 'obóz' z kolezanką :DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha to dobrze, dziękuję :) ja znalazłam tę ofertę na stronie Cogito, ale to było organizowane przez biuro podróży Atas, więc tam szukaj :D

      Usuń
  2. 35 yr old Budget/Accounting Analyst I Hermina Laver, hailing from Dolbeau enjoys watching movies like "Resident, The" and Creative writing. Took a trip to Rock Drawings in Valcamonica and drives a Ferrari 375 MM Berlinetta. sprawdz moj blog

    OdpowiedzUsuń
  3. prawnik rzeszów - Jesteśmy prawnik-rzeszow.biz, kancelarią prawną z siedzibą w Rzeszowie. Jesteśmy małą kancelarią, dopiero zaczynamy swoją działalność, dlatego potrzebujemy dotrzeć do większej liczby osób. Oferujemy usługi prawnicze i musimy rozpowszechnić naszą nazwę, więc jeśli masz czas, aby napisać o nas, będziemy wdzięczni. Chciałabym podziękować za poświęcony czas, ponieważ wiem, że jesteście bardzo zajęci i naprawdę to doceniamy. Jeśli masz jakieś pytania, proszę nie krępuj się pytać.

    OdpowiedzUsuń