28.04.2014

I may be an... artist

Cześć Wam! :3 Ostatnio wpadłam na świetny (przynajmniej moim zdaniem) pomysł. Otóż oglądam tak sobie co niedzielę Project Runway i chyba w przedostatnim odcinku uczestnicy programu mieli zadanie związane z marką Maybelline NY. Polegało na tym (streszczam dla tych, co PR nie oglądają), że każdy z projektantów wybiera modelkę z koszulką, której napis najbardziej im odpowiada (choć nie we wszystkich przypadkach tak było). Modelki miały też dopasowany makijaż do postaci, którą "były". I tak oto wcieliły się w role: artystki, kobiety "boss" (jakoś nie mogę znaleźć polskiego odpowiednika...), księżniczkę, rebeliantkę i gwiazdę. Jedna z nich miała napis, który oznaczał, że może być kimkolwiek chce być, co dawało projektantowi wolne pole do popisu :)
No i ja sobie pomyślałam, że zrobię projekty do tych 5 określonych napisów, bo to fajna zabawa, i mam też określony temat. Dzisiaj prezentuję Wam "I may be an artist" :) Oczywiście zainspirował mnie trochę projekt Maćka z PR, ale starałam się w główniej mierze wymyślić to sama. Opisywać nie będę, bo jestem zbyt leniwa :D Ale z chęcią dowiem się, czy Wam się podoba :3


Wyjątkowo też nie narysowałam tyłu... znowu objawia się w tym moje lenistwo :(

Papatki! <3

1 komentarz: