28.01.2015

Taki tam, wernisaż

Salut
Nie, nie "szpanuję" francuskim, ale z racji tego, że dzisiaj zaczęłam się tego uczyć, to nie zaszkodzi wpleść go trochę w codzienne użycie ^^ Nie ukrywam też - dzisiejszy post będzie krótki, dodam tylko kilka zdjęć z wernisażu z plastyki, który miałam (mieliśmy) w piątek. Jeej, to była najlepsza wystawa w moim życiu! Tyle osób, znajomych, dostałam nawet 3 kwiatki i ogólnie była bardzo przyjemna atmosfera. Cieszę się też z tego, że zdążyłam skończyć reprodukcję obrazu Jacka Malczewskiego "Śmierć", bo jednak trochę się nad tym napracowałam, no ale chyba było warto. Więcej nie przynudzam - zapraszam do obejrzenia mojej jakże niesamowitej twórczości (jak to określił przyjaciel - całkiem przeciętne xD )... no i do napisania! 

No i tak, jakość może nie najlepsza (światło), ale to mój tata robił zdjęcia (pewnie, zwal winę na tatę).




 PS: Jeśli znacie jakieś fajne strony, filmiki, piosenki czy inne pierdołki, które pomogłyby mi uczyć się francuskiego, to proszę Was bardzo piszcie! Byłabym meeega wdzięczna :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz