15.01.2015

You know nothing, Jon Snow

Winter is coming.

Nie no, tak w sumie to już jest (chociaż u mnie po pogodzie tego nie widać). Pewnie większość z Was już się domyśla, do czego może nawiązywać dzisiejszy post... no i macie rację, akurat tu nikogo nie zaskoczę. W sumie to będzie kompletnie odbiegało od i tak dość rozległej tematyki mojego bloga, no ale nie mogłam się powstrzymać. Otóż przeglądam sobie dzisiaj fb no i co? "27 Jokes Only GoT Fans Will Understand". Oho, no to coś dla mnie! Więc muszę o tym napisać, no po prostu muszę.


Naprawdę kooocham Pieśń Lodu i Ognia, czy, jak wolicie, Grę o Tron. W sumie przeczytałam dopiero 2 części (noo wiecie, tyyyyle książek :/), ale jest bardzo w moich klimatach i od ponad roku jestem ogromną fanką serii G.R.R. Martina. Ale! przechodząc do meritum - w tym poście chciałam zaprezentować moje ulubione z "linkowych" śmiesznych przeróbek zdjęć z GoT. 


 Na szczęście, moi jeszcze nie :')


 Mówiłam? You know nothing, Jon Snow.


 To ja już nie chcę niczego... jest dobrze


 No tak, it's so hard to imagine.



 Bealish moim mistrzem i tak!


 Też mam na tym konto
.
.
.
Shit.


 No co, wszyscy lubią podróżować.


 Mówisz?


Magia GoT!

Oczywiście wszystkie są świetne, ale te wg mnie były najlepsze :D
Ostatnio tak sobie pomyślałam, że może narysuję kogoś z GoT (znowu Daenerys?) i jak to zrobię, to szybciutko dodam na bloga :3 A tak dla przypomnienia daję link do posta sprzed ponad roku z moją Khaleesi - stary, nieudany rysunek, ale zawsze coś - http://fantastiquevogue.blogspot.com/2013_09_01_archive.html. No wiem, te oczy xD

No to co... trzymajcie się ciepło! I pamiętajcie:

What do we say to school?
Not TODAY! :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz