13.03.2014

Liebster Blog Award

Tak, jestem beznadziejna i piszę cholernie nieregularnie. Mogę się usprawiedliwić nauką i milionem innych rzeczy? W sumie na samo pisanie mam czas, ale na robienie projektów już nie bardzo, ale postaram się do końca tygodnia na pewno coś dodać, tym bardziej że mam nowe kredki akwarelowe, i po prostu nie moge się doczekać żeby zrobić jakiś nowy projekt nimi! ^^
No, a głównym tematem dzisiejszego posta jest Liebster Blog Award - z tego co się orientuję, to polega to na nominowaniu swoich ulubionych blogów, zadawania ludziom którzy je prowadzą pytań i odpowiadaniu na te, które ktoś zadał nam. Mnie nominowała Emilka z bloga baraneg.blogspot.com :) Także dziękuję i zapraszam na jej bloga!

To teraz odpowiem na pytania:

1. Co skłoniło cię do założenia bloga?
W sumie to nie wiem, czy było coś takiego. To był bardziej impuls, miałam ochotę pokazać gdzieś to, co robię i poznać opinię ludzi na temat moich prac, zobaczyć, jak to jest prowadzić bloga. Zawsze to nowe doświadczenie, a przy okazji miłe zajęcie.

2. Jak często piszesz na swoim blogu?
Ha, na to pytanie wolę nie odpowiadać... No a tak serio, to jeden post w miesiącu jest :D Chociaż chciałabym co najmniej 6... Ale wydaje mi się, że najczęściej są ok. 3. O połowę za mało :(

3. Czy masz jakąś blogerkę/ blogera, który Cię inspiruje?
Jasne! Wchodzę na wiele blogów, głównie tych znanych, ale jednak moją największą inspiracją są: Weronika z modowymaniak.blogspot.com a także Marta z icon-m.blogspot.com 

4. Co sprawia, że się uśmiechasz?
Dużo różnych rzeczy. Śmieszny moment w książce, chwile spędzone na zbiórce, rozmowy i żarty z najlepszym przyjacielem, miły komentarz na temat moich projektów czy innych "twórczości"... I wiele więcej

5. Jak często czytasz książki?
No, u mnie z książkami jest tak, że ja czytam coś cały czas, niekiedy po kilka książek naraz, także "all day, all night" :)

6. Twój ulubiony film to?
Nie mam ulubionego filmu. Jeszcze jakby się zapytać "twój ulubiony fantastyczny film" to ok, ale biorąc pod uwagę wszystkie gatunki to trudno powiedzieć. Ale uwielbiam "Harry'ego", "Piratów z Karaibów", "The Last Song", "Edwarda Nożycorękiego", "Cyrk motyli" (mimo że trwa ok. 20 minut), "3 metry nad niebem", "Tylko Ciebie chcę" i dużo innych 

7. Co najczęściej jesz na śniadanie?
Otóż ja jestem wielką fanką płatków z mlekiem i to jest miłość na całe życie. Tylko płatki :D

8. Czy poznałaś kogoś dzięki blogowaniu?
Tak osobiście to jeszcze nie, ale może kiedyś się uda. Na razie za mało wkładam w to pracy, żeby owocowało to czymś więcej.

9. Od jak dawna należysz do blogosfery?
Od trochę ponad roku, jeśli mowa o założenie bloga. A inne blogi odwiedzam już od może 2,3 lat.

10. Oglądasz vlogi?
Szczerze mówiąc to nie, jakoś nie przepadam za oglądaniem filmików w stylu "Co mam w mojej torebce"... A przecież to takie przydatne!

11. Pięć przedmiotów, bez których nie możesz się obejść.
Ołówek, słuchawki + telefon, gitara, zawsze jakaś książka. A ten telefon to tylko do słuchania muzyki :)


I to by było na tyle :) Bardzo przepraszam, że nikogo nie nominuję, ale wszyscy moi znajomi są już nominowani, więc to nie ma sensu, tak samo jak nominowanie blogów w stylu "Jestem Kasia" czy "Maffashion". A raczej wchodzę tylko na takie, oprócz jeszcze blogów kilku koleżanek ze szkoły, więc jeszcze raz bardzo przepraszam, ale mam nadzieję, że zrozumiecie :)

Papatki! <3 Niedługo nowy projekt :)



2 komentarze:

  1. z niecierpliwością czekam na nowy projekt!
    bardzo mi milo że odpowiedziałaś :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Julka musisz koniecznie narysować projekt! <3 CZEKAM Z NIECIERPLIWOŚCIĄ <3

    OdpowiedzUsuń