13.07.2013

Birthday Girl

No więc... dzisiaj mam urodziny! :) Ahh, już 14, ten czas serio szybko leci. Ale z tej okazji zrobiłam urodzinowy projekt: nic specjalnego czy bardzo oryginalnego, jednak na pewno rzuca się w oczy, bo jest kolorowy i radosny. Jeśli chodzi o moje "świętowanie", to przyszła do mnie przyjaciółka Julka (dostałam od niej przecudowny i słodki wisiorek, pokażę go w następnym poście). Pogadałyśmy, coś zjadłyśmy i grałyśmy w taką świetną logiczną grę "Chocolate Fix" - polega na ustawianiu czekoladek na polach zgodnie ze wskazówkami, oczywiście trzeba ułożyć je dobrze (są odpowiedzi). Doszłyśmy aż do poziomu 'Expert" (my geniusze), jednak musiałyśmy zakończyć zabawę na poziomie 33, bo Julka musiała iść. Od rodziców dostałam jeansy o długości 7/8 w kropki, a jeszcze jutro jadę coś sobie kupić :) Torty miałam w sumie 2, oba pyszne. Ok na razie tyle, przechodzę do projektu:


To tak: składa się on z białego topu na ramiączkach z balonikami, czapką urodzinową i napisem "Birthday Girl", taki typowo urodzinowy. Spódniczka jest w kolorze żółtym neonowym, to jedyne zdjęcie, na którym udało się to uchwycić ( a zdjęcia robię telefonem więc wiecie). Do tego białe rajstopy w kolorowe (różowe, fioletowe i niebieskie) groszki i różowe buty inspirowane niskimi Martensami, które bardzo mi się podobają. Dodatków nie ma żadnych, w sumie są niepotrzebne, a jeśli ktoś by się uparł, to pasuje tu tylko coś delikatnego i prawie niewidocznego. W dodatku rude włosy modelki robią za wspaniały dodatek ;)

Jutro postaram się dodać nowy post ze zdjęciem prezentów oraz 2 nowych projektów, o których dzisiaj po prostu nie chciało mi się pisać. Pa! <3

2 komentarze:

  1. Fajny projekt. Też kiedyś miałąm fazę na projektowanie ubrań;)
    Zapraszam na mojego bloga takbardzoblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń