2.07.2013

Dots on my dress

Hej! Dzisiaj nareszcie udało mi się dodać zdjęcie tego projektu, który zrobiłam już ok. 2 miesięcy temu, ale ze względów technicznych nie mogłam zrobić o nim posta. Zdjęcie jest takiej sobie jakości, więc kolorystyka może się trochę różnić od tej w rzeczywistości, ale ogólny zarys jest widoczny :)
Tak więc: głównym elementem całego stroju jest błękitna sukienka w białe kropki. Do tego, żeby przełamać tę dziewczęcość i delikatność, dodałam czarną ramoneskę ze złotymi zamkami na rękawach, czarne rajstopy (z racji tego, że projekt był na wiosnę, która była dosyć chłodna, miały być one grube), szare podkolanówki czy coś w tym stylu, ważne, żeby były tak podwinięte, brązowe botki na koturnie, jeden bardziej subtelny akcent: brązowy, zaplatany pasek i okrągłe lenonki w złotej oprawie. Być może sama w sobie modelka nie jest też zbyt ważna, ale ja jakoś staram się dopasowywać ich wygląd, kolor włosów, wyraz twarzy tak, aby oddać charakter całego projektu. Dlatego ta ma ognistorude włosy i specyficzną minę, bynajmniej nie jest taką "good girl" :)
Na dzisiaj już kończę i lecę oglądać "Grę o Tron" (naprawdę uzależnia, muszę przeczytać książkę!), a jutro dodam kolejny post z nowym projektem - typowo letnim. Papa :)



PS: Aha, pozdrawiam serdecznie Olgę, pewnie to przeczyta <33

2 komentarze:

  1. Julka ja ty pięknie rysujesz! <33 To jest świetne :DD Czekam na kolejny post :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha bez przesady ale dzięki ^^ zaraz coś napiszę, nowy projekt :D

      Usuń