22.07.2013

Packing

Dzisiaj tak na szybko: jak już wspominałam, jutro wyjeżdżam do Londynu, dlatego postaram się zrobić nowy post od razu po przyjeździe (czwartek, 1 sierpnia). Bardzo się cieszę i jestem podekscytowana, bo w Londynie, ani w ogóle w Anglii, jeszcze nie byłam. Na pewno będzie to fajne doświadczenie :)
 
Dodaję jeszcze zdjęcie prawie spakowanej walizki :D
 Niby mają być upały, ale i tak biorę wszystkie rodzaje spodni i spodenek jakie mam, kurtkę jeansową, 2 pary butów (w 3 jadę), 2 bluzy, koszulę, kilkanaście bluzek z krótkim rękawkiem i jedną na ramiączkach, jakąś apaszkę i kaszkietówkę. No i wiadomo, ręczniki, kosmetyczka, klapki itd., takie oczywiste rzeczy. Oprócz tego 2 książki do czytania, jakiś blok i ołówki (uznałam, że szkicownik będzie za ciężki), aparat, telefon i słuchawki i chyba tyle. Więcej już Was nie zamęczam.


To by było na tyle, do napisania! :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz