20.07.2013

New projects

No tak wiem, miało być kilka dni temu, ale z racji tego, że jak czegoś nie muszę to często sobie daruję, jest dopiero dzisiaj ( i to bez zdjęć prezentów, ale to kiedyś można przy okazji ). Nie jest to blog o moim życiu, więc nie będę relacjonować ostatnich dni, wspomnę tylko, że w poniedziałek byłam w Warszawie, w środę z przyjacielem w Krakowie, oprócz tego jeżdżę sobie z bratem na boisko grać w piłkę, a jutro muszę zacząć się pakować do Londynu (już we wtorek!). I w sumie to tyle, nie wiem, czy przed wyjazdem jeszcze coś napiszę, ale relacja z obozu być powinna :)
Tak więc przechodzę do projektów:


 1. Tak, przerysowane, teraz jak patrzę to nogi wydają mi się dziwne, ale tak w sumie to projekt zrobiłam już z 1,5 miesiąca temu... A przerysowane miało być :) Ogólnie to chodziło mi o stworzenie takiego klimatu marynarsko - retro, chociaż częściowo. Dlatego granatowa bluzka z bufkami i białym kołnierzykiem w kropki jest, do tego czerwona spódnica przewiązana w pasie białą wstążką, czarne sandały z białym (niskim!) obcasem, a także dodatki: złoty zegarek i bransoletka z białych pereł. No i fryzura, makijaż, sama twarz modelki... myślę, że robią swoje.




2. Ten projekt podoba mi się jednak zdecydowanie bardziej. Faktem jednak jest, że zdjęcie do niczego, przepraszam Was bardzo. Ogólnie jest bardzo prosto. Biała, zwiewna sukienka z koronką na końcu, sandałki na koturnie w brązowych odcieniach z żółtym kwiatem na kostce, a jako uzupełnienie look'u delikatna, jasnoróżowa bransoletka ze złotym serduszkiem i wianek. Tak, wianek, bo chodziło mi o wygląd a la driada. Składa się on z różowych i niebieskich kwiatów oraz wystających źdźbeł trawy. No i włosy - falowane, blond, jeszcze blada cera, drobna twarz - no, ja bardzo lubię taki wygląd ^^

Na razie Was żegnam i... hm, do napisania! <3

2 komentarze:

  1. fajnie i ciekawie:) ja nie umie w kolorze:) rysuję tylko ołówkami:) zresztą jak masz czas to wpadaj do mnie:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję. ja rysuję tym i tym, ale projekty wolę kredkami :) pewnie wpadnę ;)

      Usuń