22.09.2013

Hogwarts collection: Ravenclaw evening dress

No, nareszcie piszę, po tygodniu. Musicie mi wybaczyć :)
W końcu udało mi się zrobić pierwszy projekt z kolekcji inspirowanej Hogwartem, uauć. Myślałam, że się nie uda :D Z racji tego, że Ravenclaw jest moim domem, to serię zaczynam od sukni wieczorowej dla tego domu. 


 Work in progress :)


Zacznę od sukni, która gra tutaj główną rolę. Z racji tego, że zwierzęciem Rav'u jest kruk, a kolory to niebieski/granatowy i brązowy (a nie jak w filmie srebrny!), suknia składa się z niebieskich piór (oczywiście sztucznych), które są pozłacane/posrebrzane. Z przodu jest krótsza, sięga gdzieś do połowy uda, a z tyłu jest już do ziemi :) Buty są brązowe, na złotej platformie i ze złotymi dodatkami w postaci listków (?) czy czegoś przypominającego listki. Jedynym dodatkiem do stroju jest złoty diadem wysadzany np. opalami (ważne, żeby były ciemnoniebieskie), podobny do tego Roweny Ravenclaw. Różnicą między przodem a tyłem kreacji jest wycięcie na plecach, które wygląda trochę jak skrzydła.

Mam nadzieję, że projekt Wam się podoba :) Jutro postaram się dodać post albo z innym projektem, albo 'September favourites".  
Do napisania, pa! <3

4 komentarze:

  1. Jak pięknie rysujesz!
    zazdroszczę ci :C
    ja nie umiem narysować nawet ładnego kwiatka ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;*
      ale z tym kwiatkiem to bez przesady, na pewno ładnie rysujesz!

      Usuń
  2. Twój najładniejszy projekt *.* jest boski zakochałam się w nim :)

    OdpowiedzUsuń