15.09.2013

We Heart It Sunday

Hej! Dosyć dawno nie pisałam, ale wiecie... szkoła ;c Mam już tyle roboty, że nie wiem, za co się wziąć (prawdopodobnie nie wezmę się za nic oprócz plastyki, haha). Nie zrobiłam żadnego nowego projektu z powodu właśnie tego braku czasu, a mam tyle pomysłów (im więcej weny, tym mniej czasu, logiczne, nie?). Dlatego dzisiaj trochę inspiracji z We Heart It (świetnie, na tej stronie mogłabym serduszkować prawie wszystko, i siedzieć tam kilka godzin). Mam nadzieję, że w tym tygodniu jakiś projekt jednak się ukaże, ale pewności nie mam :) A tak poza tym, to oglądaliście "Amelię"? Boże, cudowne, w kółko słucham tej muzyki, a szczególnie utworu Comptine d'Un Autre Été. Magiczne, naprawdę polecam. A teraz zostawiam Was z namiastką obrazków i zdjęć, które mnie inspirują, bo kilkuset nie da rady zmieścić :D
Enjoy! <3


Heart mesky | via Tumblr Zdjęcia użytkownika Młodość Chudość Zajebistość | via Facebook Photography  Follow Me On Tumblr http://cokgulenadam.tumblr.com/   | via Facebook Cinderella http://data3.whicdn.com/images/76264979/large.jpgdaysies in summer | via Tumblr Tumblr | via TumblrZdjęcia użytkownika Чσu're Aмαzαyη. | via Facebook (69) love quotes and sayings | Tumblr TumblrUntitledZdjęcia użytkownika If I hαd one wish . | via FacebookThe beatles ~~

 Timeline Photos | via FacebookZdjęcia użytkownika Młodość Chudość Zajebistość | via FacebookWallflower. You see things. You keep quiet about them. And you understand. | via TumblrZdjęcia użytkownika Młodość Chudość Zajebistość | via Facebook

Zdjęcia użytkownika Młodość Chudość Zajebistość | via Facebook

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz